Zoals eerder gezegd heb ik eergisteren en gisteren nog wat aan de grote boog kunnen doen. We zijn daar nu rond en kunnen gaan werken aan het station.
Hier het totaaloverzicht:
De sporen lopen door tot aan de wissels. Die moeten hun aandrijvingen nog krijgen en de rechterwissel is niet bepaald recht te noemen. Maar deze had ik toevallig even bij de hand nadat ik hem in de wisselstraat aan de onderkant had vervangen. Daar komt natuurlijk wel een goede wissel te liggen, want ik wil geen gedonder bij mijn station.
Een foutje in de dienstregeling. Een loc had een wagen met auto's voor de bewoners van Hookyville opgeduwd tot de wissels. Net op tijd merkte de machinist dat de sporen nog niet verder gingen. Hij heeft de wagen losgekoppeld en heeft zich met de loc weer uit de voeten gemaakt.
Ik ga de komende dagen niet verder met de aanleg van het station. Er zijn wel spoorstaven gezaagd, maar de draadjes moeten nog aan de rails worden gesoldeerd. Ik ga wel de twee bezetmelders, die aan de achterzijde komen, met elkaar verbinden, zodat ik de bezetmeldpunten kan aansluiten. Tevens ga ik met een stukje ringleiding beginnen (zeg maar vanaf de kruiswissel tot aan de driewegwissel), zodat er kan worden getest of de treinen ook daadwerkelijk kunnen rijden. Volgens mij zijn er genoeg voedingspunten en de lasjes zitten ook stevig aangedrukt, maar je weet natuurlijk nooit.
Als ik mijn werk- en afsprakenschema voor volgende week bekijk, gaat daar niet zoveel gebeuren. Ik denk dat ik in de week van 7 juni wel weer wat frequenter updates kan verzorgen.
Mvg,
Martin