Baanbouw Hookyville
Geplaatst: 26-05-2010 23:39
In het topic baanplan staat mijn plan uitgeschreven. Daar ga ik hier verder niet op in. Ik geef wel even weer wat er de afgelopen weken is gebeurd.
Ik ben beziggeweest om onder de sporen blauwe ondervloer voor de isolatie aan te brengen. Was nog best passen en meten en soms kon ik met een vloek een prima boog weggooien, want het spoor liep dan toch nog wat van de plaat af.
Hier zie je het linkerdeel. Voor het grote station was het lange halen, snel thuis. Er ligt momenteel geen enkel spoor op de baan, maar je krijgt toch een beetje een idee hoe een en ander loopt, afgezien van de wisselstraten dan.
Dit is het rechterdeel. Helemaal rechs zie je één spoor vanuit de spiraal een brug nemen naar de grote tafel. Ook zie je een niet-blauw stuk tussen twee sporen in. Hier moet ik nog goed uitmeten hoe dat passend te krijgen is. Ik sluit niet uit dat hier nog wat geflext moet worden. Daarom wacht ik hier nog even.
De volgende stap is de stukken blauwe ondervloer een grindgrijze kleur te geven.
Als er aan het spoor gewerkt wordt, houden de meeste treinen zich op in het schaduwstation. Bijgaand twee foto's van de drukte aldaar. Als ik alle locs op de baan zou zetten met alle wagons, dan zijn de negen andere sporen in het schaduwstation ook aardig bezet.
Mvg,
Martin
Ik ben beziggeweest om onder de sporen blauwe ondervloer voor de isolatie aan te brengen. Was nog best passen en meten en soms kon ik met een vloek een prima boog weggooien, want het spoor liep dan toch nog wat van de plaat af.
Hier zie je het linkerdeel. Voor het grote station was het lange halen, snel thuis. Er ligt momenteel geen enkel spoor op de baan, maar je krijgt toch een beetje een idee hoe een en ander loopt, afgezien van de wisselstraten dan.
Dit is het rechterdeel. Helemaal rechs zie je één spoor vanuit de spiraal een brug nemen naar de grote tafel. Ook zie je een niet-blauw stuk tussen twee sporen in. Hier moet ik nog goed uitmeten hoe dat passend te krijgen is. Ik sluit niet uit dat hier nog wat geflext moet worden. Daarom wacht ik hier nog even.
De volgende stap is de stukken blauwe ondervloer een grindgrijze kleur te geven.
Als er aan het spoor gewerkt wordt, houden de meeste treinen zich op in het schaduwstation. Bijgaand twee foto's van de drukte aldaar. Als ik alle locs op de baan zou zetten met alle wagons, dan zijn de negen andere sporen in het schaduwstation ook aardig bezet.
Mvg,
Martin