eaetb :oops: deel 2

Plaats reactie
remcy
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 332
Lid geworden op: 17-04-2010 17:47

Bericht door remcy » 27-04-2010 23:42

Sorry allemaal
wegens de enorme drukte op mijn werk ,en natuurlijk eindelijk eens een paar dagen met mijn vrouw en zoon ben ik er niet aan toe gekomen om nieuwe foto's te maken en te plaatsen !! :oops: :oops: :oops:
het spijt mij zeer maar zal er binnenkort aan gaan werken !!
groet robert


ps wat is het hier enorm rustig !! weinig leden nog ??
marklin wisselstroom digitaal C rail .
NS van ongeveer 1980 (mag iets ouder ) tot nu
ook overige merken.

Wim N
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 892
Lid geworden op: 10-04-2010 23:07

Bericht door Wim N » 28-04-2010 07:43

Hallo Robert,

Leuk leuk en nog eens leuk om weer eens een paar foto's van je modebaan te mogen bekijken, daarbij je zit niet stil ondanks de drukte op je werk en dan Anita en Tygo nog onee die komen op de eerste plaats uiteraard.

Wat is die LVT van de Rotra gaaf zeg heb ik nog nergens gezien heb je daar ook een artikelnummer van en zou je die willen geven.

Heb nog wel even een tip vind zelf die kraan van Mammoet erg mooi maar zal hem zelf wat dichter bij het hijswerk zetten want zo moet de giek wel erg ver aftoppen en in werkelijkheid staat de kraan zeker met zo'n hijsklusje kort op zijn hijklusje.

Is maar ene tip weet dat de ruimte beperkt is maar wil het toch even meegegeven.

Maar leuk ga vooral zo door weer erg veel leerzame tips in de bouw verwerkt helemaal top waar wij allen weer veel van opsteken.

Groet Wim.

Wim N
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 892
Lid geworden op: 10-04-2010 23:07

Bericht door Wim N » 28-04-2010 09:23

remcy schreef:
ps wat is het hier enorm rustig !! weinig leden nog ??
Hallo Robert,

Daar is bewust voor gekozen en al geef ik ook toe dat het rustig is maar beter zo dan al die ruzie´s voorheen, hopen het hierdoor gezellig te houden.

remcy
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 332
Lid geworden op: 17-04-2010 17:47

Bericht door remcy » 28-04-2010 22:14

Heyy wim
ik zal je morgen eens even opzoeken waar ik die doos heb van de rotra !!
en of er een artikelnummer opstaat !!
en dat we weinig leden hebben en waarom dat snapte ik al maar ik mis bijv frans ! kees !! en zo nog een paar waar ik de naam even van ontschoten ben !! :lol: :lol:
maar ik vind het ook niet erg hoor !! :o maar viel me op dat frans er niet bij was enzo !!
je hoort van me wim !!
groet robert
marklin wisselstroom digitaal C rail .
NS van ongeveer 1980 (mag iets ouder ) tot nu
ook overige merken.

Henk
Beheer
Beheer
Berichten: 707
Lid geworden op: 06-04-2010 17:25

Bericht door Henk » 28-04-2010 22:25

Wim N schreef:Wat is die LVT van de Rotra gaaf zeg heb ik nog nergens gezien heb je daar ook een artikelnummer van en zou je die willen geven.

.
:roll: Voortaan opletten wimpke, op "Rail"lag ie bij ons in de stand. Heb hem einde v/d middag verkocht. Zat ook nog een keykoord bij.


Herpa: 152310, Scania R TL Gardinenplanen-Sattelzug mit Tandemanhänger"Rotra"(NL)
met vriendelijke modelbouwgroet Henk
Märklin | 1:87 | CS1 in comb. met iTrain 2.04 | DB | loc's stoom & diesel tijdperk III-IV /5 x MFX / 15 x FX | C-rails
Autominiaturen | Brekina | Herpa | Wiking | eigenbouw

Afbeelding

Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

Wim N
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 892
Lid geworden op: 10-04-2010 23:07

Bericht door Wim N » 28-04-2010 22:30

Henk schreef:
:roll: Voortaan opletten wimpke, op "Rail"lag ie bij ons in de stand. Heb hem einde v/d middag verkocht. Zat ook nog een keykoord bij.

Herpa: 152310, Scania R TL Gardinenplanen-Sattelzug mit Tandemanhänger"Rotra"(NL)
Oke Henk,

Maar dat was dus die doos die op zijn kop lag want dat kan niet anders. :lol:
Of stond er vrouwlijke schoon achter de kraam want dat kan ook zomaar.

In iedergeval bedankt voor het artikelnummer.

remcy
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 332
Lid geworden op: 17-04-2010 17:47

Bericht door remcy » 30-04-2010 22:24

Hallo Allemaal
Aangezien ik me schaamde heb ik mijn vrije uurtje even op zolder doorgebracht om foto's voor jullie te maken !!!
Ik heb helemaal niks aan mijn baan gedaan (alleen wat meer groen en verweren enzo maar niet overdreven zichtbaar ) dus vandaar alleen even wat nieuwigheden
Ik hoop dat jullie zo weer even tevreden zijn
(enne wim speciaal voor jou even de rotra )
groet Robert
1

Afbeelding

mijn pa rijdt alleen nog maar personen dus deze mooie aanwinst kwam mijn kant op !
2

Afbeelding
die rooie had ik al maar nu ook een erg mooie geel /grijze
3


Afbeelding
helaas nog anoloog
4

Afbeelding

ook deze beauty nog anoloog
5

Afbeelding
van frans voor mijn verjaardag
nummer 31 nu nog een nummer 30 erbij en dan is die kompleet
6

Afbeelding
roco sound beest !!
heerlijk om te horen en mee te rijden 8)
7
Afbeelding
2 erg mooie wagons vooor maar 30 euro samen dus die kon ik niet laten liggen ze zijn van roco helaas wel met hetzelfde nummer maar dat zie je niet als die snel voorbij rijdt :roll: :lol:
8
Afbeelding
ben er zo blij mee :roll: :D
9 speciaal voor wim
Afbeelding

10
Afbeelding
puur omdat het een mooie foto is op dezelfde plek als de koploper
groet robert
marklin wisselstroom digitaal C rail .
NS van ongeveer 1980 (mag iets ouder ) tot nu
ook overige merken.

Wim N
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 892
Lid geworden op: 10-04-2010 23:07

Bericht door Wim N » 01-05-2010 20:04

Hallo Robert,

Maak me maar gek hoor en laat de Rotra combinatie maar weer zien, die komt hier ook zeker in huis staat op mijn lijsje dus nog even geduld.

Mooie foto´s weer man leuk om je bouw weer te kunnen bekijken en dat je het hier plaatst op dit forumpje.

Je hebt er inmiddels wel wat materiaal bij zeg jeempie maar wel gaaf veel succes met de bouw.

vriend
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 477
Lid geworden op: 11-04-2010 19:51

Bericht door vriend » 02-05-2010 18:19

Robert,
Mooie spullen heb je verzameld nu alleen nog de kraan werkend maken zodat er echt gehesen kan worden.
Ook de zwaartransport wagens zijn erg mooi maar er ontbreken zwaai lampen en dat moet jij toch kunnen maken.
Een mooi klusje als je de oppas heb je kan het bij de kamer tafel doen.
Dat Frans er nog niet bij zit vind ook ik jammer goeie gozer die er zeker ook bij hoort.
Hier ga ik wel even wat aan doen en zal hem uitnodigen voor dit forum.
Maar ga zo door en het zal goed komen.
Groeten Jaap
Voor al uw scenery vragen.
Kijk ook eens op http://www.vier-landen.nl

Henk
Beheer
Beheer
Berichten: 707
Lid geworden op: 06-04-2010 17:25

Bericht door Henk » 02-05-2010 18:37

vriend schreef: Dat Frans er nog niet bij zit vind ook ik jammer goeie gozer die er zeker ook bij hoort.
Hier ga ik wel even wat aan doen en zal hem uitnodigen voor dit forum.
Frans is op de hoogte gesteld, en uitgenodigd :wink:
met vriendelijke modelbouwgroet Henk
Märklin | 1:87 | CS1 in comb. met iTrain 2.04 | DB | loc's stoom & diesel tijdperk III-IV /5 x MFX / 15 x FX | C-rails
Autominiaturen | Brekina | Herpa | Wiking | eigenbouw

Afbeelding

Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

Plaats reactie