Baanplan Hookyville

Plaats reactie
Hookies
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 299
Lid geworden op: 26-05-2010 11:57

Baanplan Hookyville

Bericht door Hookies » 26-05-2010 20:51

Bijgaand twee plannen. Het eerste, dat van het schaduwstation, is al gebouwd. Momenteel ben ik met de opbouw van het bovenste deel bezig. Het min of meer rechte deel met het grote station, wat ik Hookyville noem. In de toekomst komt er nog een zogenaamd 'kookeiland', dat je van alle kanten kunt benaderen. Toekomst mag je vrij vertalen met enige jaren.

Beide niveaus worden met elkaar verbonden door een spiraal met verschillende uitgangen. Deze is ook al gereed. Foto's komen vanzelf wel in het bouwtopic.

Even ter info: het binnenspoor van de spiraal is alleen bestemd voor dalend verkeer. Het buitenspoor wordt zowel stijgend als dalend gebruikt.

Het schaduwstation:

Afbeelding

En de bovenbaan, met links Hookyville:

Afbeelding

Hier is nog wel wat aan gesleuteld, vandaar ook even een apart plaatje van het deel Hookyville:

Afbeelding

Mvg,
Martin
Hookyville schaal N | Fleischmann Piccolo | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V, plus museumlijn uit III.

http://www.everyoneweb.com/hookyville Updated 11 maart 2010

M - rail
perronchef
perronchef
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-05-2010 21:33

Bericht door M - rail » 27-05-2010 17:18

Hallo Martin,


Dat is me nog eens een baanplan.
Deze is mij waarschijnlijk ontschoten want dit plan kon ik nog niet.

Je hebt nog denk ik heel wat te gaan zo aan je plan te zien.


maar wat je schrijft over "toekomst"en dat kan vertalen naar jaren, komt me bekend voor hoor
Hier ook ideeën zat maar tijd te weinig ( en even niks kunnen/mogen doen )
dus zal het hier ook wel een jaren plan worden.



gr Frans
Ooit komt het af, ....de vraag is alleen wanneer..

Hookies
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 299
Lid geworden op: 26-05-2010 11:57

Bericht door Hookies » 27-05-2010 17:33

Inderdaad is er nog een hoop te doen. Het schaduwstation is af, de spiraal staat ook klaar en voor het onderste plan heb ik alles in huis. Dat ga ik nu realiseren en daarna ook met de scenery aan de slag. Het rechterdeel van het middelste plan - het zogenaamde kookeiland omdat het van alle kanten te benaderen is - is iets voor de toekomst, al zullen de twee sporen die daar naartoe lopen wel aangelegd worden.

Mvg,
Martin
Hookyville schaal N | Fleischmann Piccolo | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V, plus museumlijn uit III.

http://www.everyoneweb.com/hookyville Updated 11 maart 2010

Plaats reactie