Goederenloods

Infrastructuur e.d.
Ron
Beheer
Beheer
Berichten: 532
Lid geworden op: 09-04-2010 18:39

Bericht door Ron » 27-04-2010 19:04

Henk,

Leuk gebouw om op te knappen waar je weer een geinig tafereel in kan bouwen. Zoals je weet heb ik 'm zelf ook staan maar de mijne staat vast dus lastig om als nog in te richten hoewel het dak er af kan.

Maar ik hoor je al weer denken, geen probleem los ik op als ik bij je ben en zal 'm even inrichten :lol: ben tenslotte ook stukken jonger.
Dus alvast bedankt Henk, ik wist het wel. 8)

Alleen:
Waarom alleen wat strookjes steenstructuur?, nou omdat je door de deuren straks toch niet meer van de muren ziet
snap ik ff niet hoe je dit bedoel, ligt uiteraard weer aan mij want Wim snapt het wel.

Mvg Ron
Digitaal, Marklin K-rails, Tams MC,Tams booster B4, iTrain,Tijdperk jaren 70-heden
Materiaal Marklin,Roco,Fleischmann
Bouw Nederlandse baan-landschap

Vrachtwagens: Herpa, AWM

Ingestapt als modelspoorder, uitgestapt als modelbouwer

Wim N
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 892
Lid geworden op: 10-04-2010 23:07

Bericht door Wim N » 27-04-2010 19:23

Ron schreef:Henk,

Waarom alleen wat strookjes steenstructuur?, nou omdat je door de deuren straks toch niet meer van de muren ziet
snap ik ff niet hoe je dit bedoel, ligt uiteraard weer aan mij want Wim snapt het wel.

Mvg Ron

[/quote]

Hallo Mannen,

Zal er zelf wel overheen gelezen hebben want ik snap dit ook niet want anders had ik dit wel geweten Ron. :lol: :lol:

Groet Wim.

Ron
Beheer
Beheer
Berichten: 532
Lid geworden op: 09-04-2010 18:39

Bericht door Ron » 27-04-2010 21:42

Gelukkig Wim dat jij het ook niet snap. :lol:
Anders begint ie weer tegen mij te Z**** dat het met m'n leeftijd heb te maken.

Mvg Ron :)
Digitaal, Marklin K-rails, Tams MC,Tams booster B4, iTrain,Tijdperk jaren 70-heden
Materiaal Marklin,Roco,Fleischmann
Bouw Nederlandse baan-landschap

Vrachtwagens: Herpa, AWM

Ingestapt als modelspoorder, uitgestapt als modelbouwer

Henk
Beheer
Beheer
Berichten: 707
Lid geworden op: 06-04-2010 17:25

Bericht door Henk » 27-04-2010 22:18

Hoi vrienden,

Wat ik bedoel, is dat ik niet de hele muren hoef te bekleden. Omdat je straks door de deuren alleen de gedeelten van de muren ziet die ik nu bekleed heb met steenstructuur. En wat het oog niet ziet.... :wink:
met vriendelijke modelbouwgroet Henk
Märklin | 1:87 | CS1 in comb. met iTrain 2.04 | DB | loc's stoom & diesel tijdperk III-IV /5 x MFX / 15 x FX | C-rails
Autominiaturen | Brekina | Herpa | Wiking | eigenbouw

Afbeelding

Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

Ron
Beheer
Beheer
Berichten: 532
Lid geworden op: 09-04-2010 18:39

Bericht door Ron » 27-04-2010 22:59

Vindt je het erg als ik het hier niet mee eens ben, of je moet de muur gedeeltes vol zetten met goederen.
Maar anders weet ik zeker dat als je schuin door de deuren kijk en dus hangt alles af vanuit welke hoek je naar binnen kijkt, je dus ook de muur naast de steenstrips ziet.

Dan zou ik eerder de strips als gemetselde steunberen zien en de muren nog een kleur als het zij of het gestukt is.

Maar ik kan het wederom weer verkeerd interpreteren. :roll:

Mvg Ron :)
Digitaal, Marklin K-rails, Tams MC,Tams booster B4, iTrain,Tijdperk jaren 70-heden
Materiaal Marklin,Roco,Fleischmann
Bouw Nederlandse baan-landschap

Vrachtwagens: Herpa, AWM

Ingestapt als modelspoorder, uitgestapt als modelbouwer

Henk
Beheer
Beheer
Berichten: 707
Lid geworden op: 06-04-2010 17:25

Bericht door Henk » 28-04-2010 06:15

:lol: Jahoor Ron Je mag het er niet mee eens zijn. Maar de loods staat een meter van de rand van de tafel. Dus omhoog het gebouw inkijken zal niet meevallen 8)
met vriendelijke modelbouwgroet Henk
Märklin | 1:87 | CS1 in comb. met iTrain 2.04 | DB | loc's stoom & diesel tijdperk III-IV /5 x MFX / 15 x FX | C-rails
Autominiaturen | Brekina | Herpa | Wiking | eigenbouw

Afbeelding

Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

Wim N
Vriend van het forum
Vriend van het forum
Berichten: 892
Lid geworden op: 10-04-2010 23:07

Bericht door Wim N » 28-04-2010 07:08

Ja hoor zo kan die wel weer Ron zal je even helpen.

Maare als iemand met een fototoestel een foto maakt van dichtbij dan ziet men later alles terug op de foto en vergis je niet dan zie je meer als op het blote oog. :evil:

1 0 voor jou Ron of was het nu 0 1 caberet caberet :lol:

Groet Wim.

Ron
Beheer
Beheer
Berichten: 532
Lid geworden op: 09-04-2010 18:39

Bericht door Ron » 28-04-2010 20:50

:lol: :lol: Leuk dat je eindelijk eens wat duidelijker wordt vriend.
Nu kan ik eindelijk akkoord gaan, en Wim en Kees.

Mvg Ron :)
Digitaal, Marklin K-rails, Tams MC,Tams booster B4, iTrain,Tijdperk jaren 70-heden
Materiaal Marklin,Roco,Fleischmann
Bouw Nederlandse baan-landschap

Vrachtwagens: Herpa, AWM

Ingestapt als modelspoorder, uitgestapt als modelbouwer

Henk
Beheer
Beheer
Berichten: 707
Lid geworden op: 06-04-2010 17:25

Bericht door Henk » 05-05-2010 07:06

hallo H0 vrienden,

inmiddels weer een stukje verder met de goederenloods. stukje verlichting staat in een ander topic.
De muren zijn gevoegd, de luifel hangt ervoor en het dak zit erop. Tevens nog een buitenlamp (N-spoor) gemonteerd boven de ingang naar het kantoor.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

in de volgende update, de laad/losperrons ervoor en dan is er weer iets voor de baan klaar


wordt vervolgd
met vriendelijke modelbouwgroet Henk
Märklin | 1:87 | CS1 in comb. met iTrain 2.04 | DB | loc's stoom & diesel tijdperk III-IV /5 x MFX / 15 x FX | C-rails
Autominiaturen | Brekina | Herpa | Wiking | eigenbouw

Afbeelding

Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

Ron
Beheer
Beheer
Berichten: 532
Lid geworden op: 09-04-2010 18:39

Bericht door Ron » 05-05-2010 21:44

Ziet er goed uit Henk,
alleen de luifel dat heb je zeker moeten oplossen zo want volgens mij hoort dat van glas maar ik vind hier niks mis mee zo, leuk.
Wat de lamp betreft, goede keus in -N heb ook een paar van die dingen liggen in H0 zijn dus veel te groot.

Mvg Ron :)
Digitaal, Marklin K-rails, Tams MC,Tams booster B4, iTrain,Tijdperk jaren 70-heden
Materiaal Marklin,Roco,Fleischmann
Bouw Nederlandse baan-landschap

Vrachtwagens: Herpa, AWM

Ingestapt als modelspoorder, uitgestapt als modelbouwer

Plaats reactie